brattvaag

brattvaag

KIM JEST RENIFEROWA?

Mieszkam na wyspie. Bywa, że woda leje się z nieba, deszcz pada poziomo, a wiatr chce urwać głowę. Ale gdy wyjdzie słońce, woda w fiordzie zaczyna mienić się kolorami, czas staje w miejscu. Tu w pełni czuję, że JESTEM. W Norwegii bywałam wcześniej jako turystka, od jesieni 2011 tu jest mój dom.

Na blogu piszę o godnych odwiedzenia zakątkach Norwegii - także tych mniej znanych. Blog to także skrawki naszego emigracyjnego życia. To zapiski przede wszystkim dla naszych dzieci. Ale nie tylko.

Zapraszam!

Reniferowa

wtorek, 4 lipca 2017

(259) Chętnie sprowadzę

Właśnie przeczytałam, że Norwegia importuje coraz więcej towarów z zagranicy.

Jak na razie, to mamy w tym roku lato tylko w kalendarzu. Po cudnym, ciepłym maju nastała jesień. Temperatury oscylują w okolicy 10 - 12 stopni. Sunnmørskie Alpy często spowite mgłą. "Smutny deszczyk sobie mży" - że zacytuję mistrza.
To ja chętnie sprowadzę słońce i ciepło. Może być z zagranicy. I wszelkie należne podatki uczciwie uiszczę.

Pozdrawiam, ha det bra!
Reniferowa

2 komentarze:

  1. U nas nie lepiej - Hallingdal , godzina 6.00 stopni 4 na plusie !!! To normalne ??? Wiesz co, ja chyba tez troche lata poprosze i to listem poleconym !! Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wiem, Aniu, o czym mówisz. Zimne poranki nawet latem. Ale jakby chcieć szukać w tym pozytywów, to pomyśl, że możesz w taki chłodny dzień zaszyć się w Twojej pracowni. I kolejne cudeńka wyjdą spod Twoich rąk.
      Mieliśmy dziś słoneczny dzień, a od jutra znów deszczowa piosenka.
      Pozdrawiam:)
      Reniferowa

      Usuń